ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تراکتور در بلاتکلیفی محض

  • کد خبر: ۲۳۳۶۵۸
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تراکتور در بلاتکلیفی محض
باشگاه تراکتور علیرغم اعلام رسمی واگذاری هنوز هیچ خریداری پیدانکرده و به نظر می‌رسد زنوزی در این باشگاه ماندنی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند سالی است که محمدرضا زنوزی باشگاه تراکتور تبریز را در اختیار دارد و در این چند سال تراکتور با تمام هزینه‌های که برایش انجام شده، نتوانسته به نتایج مطلوبی دست پیدا کند و حتی موفقیت‌های گذشته را هم تکرار نکرده است، در حقیقت امروز تراکتور چنگی به دل زنوزی نمی‌زند و درفصلی که گذشت هم تراکتور نتوانست به جای برسد و در لیگ برتر با اختلاف زیاد از صدر جدول در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همچنین تبریزی‌ها خیلی زود جام حذفی را از دست دادند و در فاصله دو هفته تا شروع نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه تراکتور هنوز رسما تصمیم خود برای آینده را اعلام نکرده و هواداران این تیم در بی خبری و نگرانی خاصی به سر می‌برند.

با کناره گیری غیررسمی زنوزی، مسئولیت واگذاری از باشگاه به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی منتقل شد، اما متولی فوتبال تبریز، از این مسئولیت شانه خالی کرده و گفته که تنها پس از معرفی مشتری و در صورت رضایت تراکتور، می‌تواند مقدمات واگذاری را انجام دهد و اداره باشگاه یا فروش آن در صلاحیت هیئت فوتبال نیست.

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در این باره می‌گوید: هنوز اتفاق جدیدی برای تراکتور رخ نداده و همه چیز کما فی سابق است. درباره ماشین سازی هم شایعاتی وجود داشت، اما آنجا هم اتفاقی نیفتاده است. هنوز مشتری برای خرید تراکتور مراجعه نکرده است. تراکتور با مدیریت و مالکیت قبلی به کارش ادامه خواهد داد.»

این در حالی است که زنوزی در این باره هنوز اظهارنظری نکرده و باید دید طی روز‌های آینده چه اتفاقی برای این تیم رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->